• Végre: itt a Booking.com Fizetési Rendszer!!!

    Bár már az év elején egyszer azt hittük, hogy végre a Booking.com is felajánlja ugyanazt az online fizetési rendszert, amivel az Airbnb a kezdetek óta működik, sajnos az akkor egy másik, szerintünk nem sokat érő lehetőség volt a Booking részéről.

    Viszont a jó hír, hogy ha tényleg minden igaz, most már valóban megérkezett a magyar háziagazdák számára is a Booking.com FIZETÉSI RENDSZERE! Tehát még egyszer fontos megjegyeznünk, hogy ez most egy teljesen új lehetőség mindenkinek, semmi köze az év elején bevezetett virtuális bankkártyaelfogadáshoz!!!!

    Miért jó ez nekünk, házigazdáknak?

    Számtalanszor elmondtuk, hogy a Booking.com egyik legnagyobb marketingfogása, hogy úgy hirdeti magát a vendégek felé, hogy foglaljon csak bátran (akár egyszerre több szálláshelyet is), bármikor lemondhatja, fizessen érkezéskor készpénzzel, stb. Ezzel a legtöbb vendég szeret is élni, viszont a házigazdáknak hihetetlen extra munkát és idegességet jelent, mert rengeteg a nem megjelenő vendég, vagy aki az utolsó pillanatban mondja le a foglalását, vagy sajnos olyanok is vannak, akik a rendszer lehetőségeit kihasználva visszaéltek a remek lehetőséggel, és ezáltal bűncselekményeket, csalásokat vittek végbe ezeken a szálláshelyeken.

    Ezzel a lehetőséggel most ennek reméljük, egyszer s mindenkorra vége, hiszen onnantól kezdve, hogy a vendégnek meg kell adnia a kártyaadatait, online ki fogja fizetni előre a szállást, és ezáltal jobban lekövethető lesz a rendszerben, így reméljük a számos visszaélésnek is annyi.

    Mit kell tenned, hogy a vendégek online fizethessenek a szálláshelyedért?

    Először is, mi kifejezetten ajánljuk, hogy ha nem vagy kártyaelfogadó, azaz a szálláshelyeden eddig csak készpénzt fogadtál el, akkor a saját magad érdekében használd ezt a funkciót! Minél többen kapcsolják majd be ezt a lehetőséget, és ezáltal lesz védettebb a szálláshelyük, annál nagyobb lesz az esély, hogy az, aki még mindig csak készpénzes elfogadást használ, visszaélés vagy bűncselekmény áldozatává válik!

    Ahhoz, hogy élj is a funkcióval, viszont a legjobb tudomásunk szerint nem lehetsz bankkártyaelfogadó, de ezt sajnos nem tudjuk megerősíteni, de ha nem találod ezt a funkciót, akkor esélyes, hogy emiatt nem dobta fel ezt a lehetőséget a rendszer. Ugyancsak, mi azt gyanítjuk, hogy a szálláshelyednek nyitva/foglalható állapotban kell lennie, ezen most ne lepődj meg, ha csak nyárra vagy nyitva, de még nem nyitottad meg a jövő évet, sanszos, hogy a szálláshelyed le van zárva, így nem fogja engedni a rendszer, hogy beállítsd ezeket a változtatásokat.

    Ezekre figyelj, és ha szükséged van segítségre, akkor hívd a Booking.com ügyfélszolgálatát az alábbi számon: +36 1 814 5720

    Kérjük, minket ne keress kérdésekkel, amit lehet itt összeírtunk, de amennyiben bármilyen kérdésed van olyannal kapcsolatban, ami itt nincs leírva, arra mi sem fogjuk tudni a választ, és úgyis csak a Booking ügyfélszolgálata fog tudni ebben segíteni!

    Az összes többi lépés itt található:

    • Nem biztos, hogy kapsz értesítést a funkcióról, de ha a rendszer felajánlotta neked a lehetőséget, akkor itt találod az admin felületen belül, klikkelj az Élek vele gombra!

    A lehetőségek tárházban találod ezt a funkciót!

    • Miután a lehetőséget aktiváltad, be kell állítanod a bankszámlaszámod, amire az utalást kéred majd!

    Meg kell adnod a banki adataid!

    • Fel kell vinned új kifizetési lehetőségként az adatokat:

    Egy számlaszámot fog engedni regisztrálni a rendszer!

    • Klikk:

    Klikk! Na nem itt, hanem a saját admin oldaladon! 🙂

    • Valószínűleg igazolnod kell majd magad, ami dicséretes, ha kifizetési rendszer beállításáról van szó!

    Igazold magad a rendszerben!

    • Magyarországon érvényes bankszámlát tudsz csak regisztrálni, de ez lehet különböző devizában. Nekünk elsőre nem fogadta el a rendszer a magyar EUR számlánkat, de kicsit játszottunk vele, aztán elfogadta. Szóval nem megijedni, ha nem sikerül elsőre, tessék szépen elbíbelődni vele!

    Amilyen devizanemben hirdetsz, és van hozzá bankszámlád is, azt add meg!

    • A rendszernek kell majd egy kis idő, amire elfogadja a regisztrációdat. Türelem!

    Ha sikeresen feltöltötted az adataid, akkor ennek kell megjelennie!

    • Ha végre működik majd a rendszer nálad is, nem árt átgondolni a lemondási feltételeket!

    Szánj erre is időt, hogy biztosan akarjanak is nálad foglalni majd a vendégek a jövőben ezzel az új funkcióval!

    Elmondani nem tudjuk, hogy mennyire vártuk ezt a funkciót a Bookingtól is, és csak remélni tudjuk, hogy minden úgy is fog működni, ahogyan működnie kell! Ami fontos, hogy nem foglalásokként, hanem egy összegben, a következő hónap 15-én lesz az elszámolás, erre azért érdemes odafigyelni, mert így akár 5-6 hetet is (!!!) eltarthat egy kifizetés!!!

    Összefoglaló, figyelmesen olvasd át!

    • Onnantól kezdve, hogy a rendszer elfogadja ezt a fizetési módot, ezt kell látnod a szálláshelyed oldalán:

    Előtte / Utána

    Ha hasznosnak találtad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket az oldal alján, de annak is nagyon örülünk, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal!

    Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz!

    Ne a büntetésekre költsd a bevételed, itt vagyunk és segítünk.

    TALÁLKOZZ VELÜNK SZEMÉLYESEN KÉPZÉSEINKEN!

    RÖVIDTÁV (AIRBNB, BOOKING ÉS TÁRSAIK):

    Rövidtávú lakáskiadás előadás tematika és jelentkezés

    Rövidtávú lakáskiadás gyakorlati tréning

    HOSSZÚTÁV:

    Hosszútávú lakásbérbeadás előadás tematika és jelentkezés

    Post Tagged with
Comments are closed.