• 5 hasznos tipp a sikeres címválasztáshoz!

    Airbnb2.jpgNe feledd, csak Budapesten több ezer kiadó lakás közül válogathatnak a potenciális vendégeid, így nagyon fontos, hogy olyan címet adj az ingatlanodnak, amivel elősegítheted, hogy még több foglalásod érkezzen.

    Ha esetleg eddig elmaradtak az elvárt eredmények, akkor remélem, az alábbi tippek alkalmazásával szemmel látható lesz nálad is a változás.

    1. HASZNÁLD KI A RENDELKEZÉSRE ÁLLÓ HELYET!

    Szállásközvetítő oldalanként eltér, hogy hány karakter áll rendelkezésedre, de általában 35-60 karakter hosszan engedheted szabadjára a fantáziád, így azt javaslom, használd is ki, ne vesszen kárba egyetlen betűnyi hely sem!

    A helyesírásra itt még jobban ügyelj, engem mindig elszomorít, ha azt látom, hogy 3-4 szót sem tud valaki helyesen leírni, vagy észrevenni utólagosan a hibát; és erről lehet, hogy sok vendég is pont hasonlóan gondolkozik.

    2. KERÜLD AZ EVIDENS DOLGOKAT!

    Gondolkodj a vendég fejével! Ő már tudja, melyik országban, városban keresi a szállást, a keresőt is ennek megfelelően állította be, így ne pocsékold feleslegesen a karaktereket arra, hogy például a címben megemlíted a várost, ahol az ingatlan található. A szűkös hely miatt tényleg érdemes alaposan átgondolni, hogy mi is kerüljön ide.

    Airbnb1.jpg

    3. TŰNJ KI A TÖBBIEK KÖZÜL!

    Itt a lehetőség, hogy kihangsúlyozd az ingatlanod legfőbb előnyét. Mi is az a tulajdonság, amivel a vendég számára az összes többinél sokkal vonzóbb lesz a te lakásod? Mik a fő hívószavak? Akár több ilyen is lehet, és ha nem tudod eldönteni, hogy melyiket válaszd, akkor érdemes tesztelni őket. A legtöbb oldalon szabadon változtathatod a címet, szóval érdemes kísérletezgetni, és megnézni, melyik címre érkezik a legtöbb megkeresés, foglalás.

    4. LEGYEN A CÍMED HÍVOGATÓ!

    Ha már megvannak az ingatlan előnyei, próbálj olyan szavakat találni rájuk, amik a legbarátságosabban, mondhatni hívogatóan hatnak arra, aki olvassa. Egy kisebb méretű lakást pl. lehet ékszerdobozként, egy modern lakást pedig trendy-ként is aposztrofálni. Persze a nagy kihívás a külföldi szállásközvetítő oldalakon mindig az, hogy ezeket a kifejezéseket idegen nyelven is jól tudjuk alkalmazni.

    romance.jpg

    5. ALAKÍTSD KI ÉS FÓKUSZÁLJ A SAJÁT CÉLCSOPORTODRA!

    Az egyik legegyszerűbb ötlet, ha konkrétan egy célcsoportra fókuszálsz, és ennek hangot is adsz a címben. Kifejezetten pároknak ajánlod egy romantikus hétvégére a lakásod? Akkor add a címet ennek megfelelően. Inkább a kisgyerekes családok éreznék jól magukat nálad? Hangsúlyozd ki. Akár tíz pasi is megszállhat nálad, akik legénybúcsúra jönnek? Bárkinek is szeretnéd kiadni a lakásod, épp itt az ideje, hogy el is juttasd hozzájuk a megfelelő üzenetet.

    Az természetesen elengedhetetlen, hogy bármilyen címet is válassz, az mindenképpen tükrözze a lakás valós adottságait, és annak megfelelően tudd a lehető legjobb szolgáltatást nyújtani a vendégeid számára.

    Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal!

    Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz!

    Szeretnél még több gyakorlati tudásra szert tenni? ÚJDONSÁG: Kiscsoportos gyakorlati tréning Budapesten, ahol egy nap alatt megtanítunk az összes fontos beállításra, és eligazítunk az adózás rejtelmeiben is!

    Először a kezdeti lépésekkel, adózási formákkal szeretnél tisztában lenni? Gyere el következő ELMÉLETI ELŐADÁSUNKRA, és minden egyből világos lesz. Küldd el JELENTKEZÉSED most!

Comments are closed.